FAQs - Virtuálna asistencia
Nižšie sme zostavili sériu najčastejšie kladených otázok od našich klientov.
Mám záujem o službu virtuálnej asistencie, ako začať?
Všetko, s čím potrebujete pomôcť, napíšte do kontaktného formulára a stanovte si termíny, do kedy potrebujete úlohy vyriešiť. Na základe toho vám pošleme do 48 hodín cenovú ponuku. Po akceptácii cenovej ponuku podpíšeme rámcovú zmluvu o spolupráci a dohodneme si postup zadávania a schvaľovania úloh.
Môžem použiť naraz dve a viac virtuálnych asistentiek?
Áno, vaša dedikovaná asistentka bude vaším primárnym kontaktom a pomôže vám skoordinovať dodávky prác od všetkých zapojených strán.
Ako mám zadávať prácu virtuálnej asistentke?
Spôsob delegovania úloh si dohodneme pri podpise rámcovej zmluvy. Medzi štandardné postupy vzájomnej komunikácie ako takej patrí e-mail alebo telefón, prípadne videohovory, napr. prostredníctvom Google Meet alebo WhatsUpp. Podrobnosti o jednotlivých úlohách potom môžete v budúcnosti zdieľať prostredníctvom zdielaného súboru na Google Drive alebo cez aplikáciu na správu projektov ClickUp.
Čo je to mystery shopping?
Toto je jedna z najúčinnejších techník na porovnanie kvality vašich služieb s konkurenciou. Takto získate približnú predstavu o tom, kde sa potrebujete zlepšiť a kde ste lepší ako vaši konkurenti. Naša virtuálna asistentka bude predstierať, že si kúpi službu alebo produkt a podľa vašich pokynov prejde nákupným procesom konkurencie, následne sa vykoná aj mystery shopping priamo u vás, aby mohla pripraviť konečné porovnanie, a porovnávali sa hrušky s hruškami.
Aké benefity má mystery shopping?
Mystery shopping je skvelý pre spoločnosti, ktoré sú orientované na rast a sú pripravené niečo zmeniť. Pri správnom prieskume je ľahké získať presný obraz o tom, ako sa darí vašim konkurentom v porovnaní s vašou firmou. Ďalšou výhodou je, že počas nákupného procesu sa mystery shopperi zameriavajú na to, čo sa dá vylepšiť a hľadajú nezrovnalosti. Takto vieme napríklad určiť, prečo zákazníci odchádzajú ku konkurencii, identifikovať príčiny zlého zákaznícíckeho servisu alebo nízku kvalitu ponúkaných produktov a služieb. Mystery shopping navyše vypĺňa medzeru medzi predajom a marketingom.